1. Cumpărați un contract
Pentru a semna Acordul de parteneriat, trebuie să vă găsiți propriul sponsor (mentor). Un sponsor este orice persoană deja înregistrată la companie. Puteți semna Acordul de parteneriat online. Acordul vă oferă posibilitatea de a cumpăra produsele NSP cu o reducere de 20% și puteți începe să vă construiți afacerea cu NSP!
2. Recunoașterea produsului
Aflați mai multe despre produs și începeți să vă ocupați de propria sănătate luând produse NSP. Faceți testul.
3. Împărtășirea informațiilor
Spuneți prietenilor și cunoștințelor dvs. despre produsele NSP și cum să construiți o afacere cu NSP. Fiți interesat de produse, cumpărați catalogul nostru.
Compania organizează în mod constant sesiuni de formare cu privire la modul de utilizare și de lucru corect cu produsele și la modul de creare a propriei afaceri. Fiecărui partener novice i se atribuie un sponsor-mentor care îl învață cum să lucreze în cadrul companiei. Există o rețea de centre de servicii în regiuni, de unde puteți achiziționa produse și primi formare gratuită.
Cumpărarea
Cumpărați! Cu produsele pe bază de plante și cosmeticele terapeutice NSP, câștigați experiență și încredere în calitate. Cumpărând 10 produse în fiecare lună veți economisi aproximativ $350 pe an.
Vânzare
Spunându-le oamenilor pe care îi cunoașteți despre NSP, veți câștiga de trei ori mai mult decât doar prin vânzare. Vindeți trei produse la 10 persoane pe lună și câștigați $1022 sau mai mult pe an!
Sponsorizare
Prin crearea unui grup de distribuitori, vă folosiți cel mai eficient timpul, prin crearea unei rețele de consumatori, sponsorizarea a 5 dintre prietenii dvs. și vânzarea împreună cu ei, veți câștiga $1312 sau mai mult pe an. Când prietenii tăi încep să își creeze propriile grupuri, vei câștiga și mai mult.
Aceasta nu este limita - unii dintre distribuitorii noștri au realizat venituri de peste $1,000,000 pe an.
NSP este mai mult decât o afacere
În secolul XXI, dezvoltarea legăturilor directe între producător și consumator este inevitabilă. NSP oferă produse de calitate superioară împreună cu servicii excelente. Atunci când un client cumpără produse similare cu caracteristici similare prin intermediul magazinelor cu amănuntul, acesta plătește de cel puțin 2 ori mai mult decât cumpără la prețul de vânzare cu amănuntul prin intermediul unui distribuitor NSP.
Marketingul pe mai multe niveluri este profesia și metoda de distribuție a viitorului!
Și nu este vorba doar de faptul că, prin eliminarea intermediarilor din lanțul de distribuție și a costurilor de publicitate, se economisește o sumă uriașă de bani, care poate fi utilizată pentru dezvoltarea de noi produse, reducerea costurilor pentru clienți și recompensarea distribuitorilor.
De asemenea, calitatea serviciilor oferite de rețeaua de distribuitori cu înaltă calificare este îmbunătățită în acest fel.
În calitate de distribuitor, veți oferi servicii mai bune pentru că: sunteți un antreprenor. Atunci când vă începeți propria afacere, sunteți interesat de servicii de calitate pentru că: este propria dvs. afacere! Un distribuitor care oferă servicii mai bune are mai mult succes decât unul care nu le oferă.
Vă cunoașteți clienții
Un distribuitor NSP își vinde de obicei produsele persoanelor pe care le cunoaște. Cine se va gândi mai mult la dorințele clientului - dumneavoastră sau vânzătorul din magazin sau farmacie.
Cunoașteți produsele
Știți că produsele companiei sunt susținute de garanția de calitate 100% și că NSP va face tot posibilul pentru a vă oferi asistență dacă aveți nevoie de ea. Toți distribuitorii NSP de succes folosesc ei înșiși produsele. Este mult mai convingător să spuneți "Eu știu că acest produs este bun" decât "Ei spun că este bun".
Cunoașteți compania
Știți că sunteți un distribuitor pentru una dintre cele mai de încredere companii din lume, cu o poziție puternică pe piață în 40 de țări.
Colectați puncte (puncte pentru produse)
Sistemul informatic al NSP va calcula toate datele necesare pentru dumneavoastră și grupul dumneavoastră. Cu timpul, veți învăța să faceți singur calculele. Iar când atingeți nivelul Leader, veți deveni un profesionist în marketingul de rețea. Acest lucru vă va oferi posibilitatea de a atinge cifre mai mari.
Voi reuși?
"Oamenii de succes sunt întotdeauna dispuși să facă ceea ce oamenii fără succes nu sunt dispuși să facă." Testate în timp.
Gândiți-vă în urmă: de atâtea ori le-ați recomandat prietenilor și cunoscuților o carte bună, un film care v-a impresionat, un produs care v-a plăcut. Ați făcut-o doar pentru că ați vrut să vă ajutați prietenii să facă alegerea corectă și să împărtășiți impresii și emoții plăcute.
Ați făcut acest lucru de multe ori înainte și nu ați obținut nimic! Atunci când recomanzi NSP prietenilor tăi, faci același lucru, iar compania îți răsplătește eforturile. NSP este pentru comunicarea de încredere, atunci când motivele de cumpărare sunt produsele de înaltă calitate și serviciile excelente oferite de distribuitor.
Ce forme de cooperare oferă compania?
Oricine poate coopera cu compania, indiferent de vârstă, educație, specializare.
Cele trei tipuri principale de cooperare sunt:
1. Activități de consum. O persoană care a încheiat un acord de parteneriat cu NSP primește statutul de partener. El sau ea are dreptul de a achiziționa produse cu o reducere de 20%, cumpărându-le în centrele noastre specializate. Consumatorul achiziționează numai acele produse și numai atunci când are nevoie de ele. În plus, consumatorii obișnuiți primesc o recompensă specială din partea companiei.
2. Activități de publicitate și informare. Un partener poate recomanda produsele companiei cunoscuților și străinilor săi. În acest caz, este posibil să:
- sau îi oferiți persoanei să încheie un acord cu societatea, permițându-i astfel să se bucure de toate drepturile unui partener NSP. Compania vă plătește un comision pentru achizițiile făcute de persoanele invitate de dumneavoastră personal și de partenerii persoanelor dumneavoastră.
- sau să ofere produsele la prețul de vânzare cu amănuntul. În acest caz, partenerul care are un acord cu societatea, care cumpără produsele, primește remunerația descrisă mai sus.
3. activități organizaționaleCompania își construiește propria structură de afaceri comerciale în cadrul companiei, bazată pe atragerea a tot mai mulți parteneri noi.